DOSTAVA
Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12h bodo realizirana še isti dan. Naročila prejeta po 12h bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. Cene blaga navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca.



STROŠKI POŠILJANJA
Strošek pošiljanja je 3,50€ in velja za Slovenijo. Nad 50€ je poštnina brezplačna. Za tujino je strošek pošiljanja po dogovoru.

 

OSEBNI PREVZEM
Vse artikle, ki jih naročite preko naše spletne strani, lahko prevzamete v naši trgovini PATRIZIA, na Starem trgz 11a, v Ljubljani. Ko zaključujete z nakupom imate možnost, da se odločite za dostavo preko našega paketnega distributerja ali pa paket osebno prevzamete v naši trgovini.
Vaše naročilo lahko uspešno prevzamete v poslovalnici s predložitvijo potrdila o nakupu, ki ste ga prejeli na email ali pa preko smsa (št.naročila). Naročilo vas bo čakalo 3 delovne dni. V kolikor ga ne prevzamete v roku, bo naročilo stornirano.



REKLAMACIJA IN ZAMENJAVA
Izdelke lahko brez navedenega razloga vrnete v roku 14 dneh od datuma prejema pošiljke, kar pa nam morate javiti na naš naslov patrizia.ljubljana@gmail.com. Mi vam bomo poslali Obrazec vračila blaga, ki ga boste nato izpolnili in nam ga poslali skupaj z izdelki. Vračilo denarja bomo opravili najkasneje v roku 14 dni o d prejetja vrnjene pošiljke. Edini strošek, ki ga prevzamete nase, je neposredni strošek vračila blaga.

V primeru, da je ob naročilu veljala posebna promocija (npr. nad 50€ darilo-uhani), se mora vrniti tudi darilo, če je potem končen znesek manjši od določenega zneska. Če se darilo ne vrne, se potem izdelek obračuna po prodajni ceni ali pa odšteje od vračila. 

Če opazite napake na vašem kupljenem izdelku, ga takoj reklamirajte. V tem primeru vam bomo poslali Reklamacijski obrazec, ki ga boste nato izpolnili in nam ga poslali skupaj z izdelkom na naš naslov. V roku 8 dni od prejema vaše reklamacije, vam bomo odgovorili o rešitvi reklamacije.

Za reklamacijski razlog se ne štejejo poškodbe pri nošenju in staranju nakita in pa kakršnekoli poškodbe, ki nastanejo zaradi nepravilnega nošenja, pomanjkanja nege, nesreč (praske, udarci, udrtine, zdrobljen ali počen kristal) in neupoštevanja naših navodil, ki so priložena pri vsakem nakupu nakita.

Prav tako se ne upoštevajo razne spremembe v izgledu in lesku nakita kot posledica učinkovanja raznih slanih in ostalih kemičnih spojin.

 

PROMOCIJE 

STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, o tem stranko obvestimo v samem postopku).
Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.

 

Če ste ob prejemu paketa ugotovili, da je artikel poškodovan ali ima drugo stvarno napako oziroma ste prejeli napačen artikel, nas o tem obvestite na: patrizia.ljubljana@gmail.com.
Po možnosti nam pošljite fotografijo napake, da bomo lahko hitreje obravnavali vašo reklamacijo.
Po e-mailu vam bomo takoj v osmih dneh po njenem prejemu sporočili, kako bomo reklamacijo rešili.

Vračilo artikla v primeru, da vam model ali številka ne usteza:
*Vsak artikel, za katerega ste ob prejemu pošiljke ugotovili, da vam model ali številka ne ustreza, lahko pošljete nazaj na naš naslov in poslali vam bomo drug artikel, ki vam ustreza ali pa vam vrnili kupnino.

*Strošek poštnine v primeru vračila v tem primeru nosite vi.

*Prosimo vas, da nas predhodno o zamenjavi oz. vračilu obvestite po e-mailu na patrizia.ljubljana@gmail.com, zraven pa obvezno pripišite če želite drugi model artikla, velikost ali pa želite kupnino nazaj.

*Če želene številke ali artikla več ni na zalogi, si lahko izberete drug artikel ali pa zahtevate, da vam vrnemo kupnino. V tem primeru nam v obvestilu o vračilu obvezno pripišite številko vašega TRR.

Lahko pa vrednost kupnine uporabite kot dobropis za vaše naslednje naročilo na patrizia.si.

Naslov za zamenjavo ali vračilo artikla:
Če želite artikel zamenjati ali vrniti, pošljite paket z računom na naslov: Trgovina Patrizia, Stari trg 11a, 1000 Ljubljana

Pomembno obvestilo: Artikle, ki jih želite zamenjati morajo biti nepoškodovani, nenošeni in v originalni ter nepoškodovani embalaži.

Vračilo blaga in vračilo kupnine:
Če z blagom niste zadovoljni, lahko v 14 dneh od dobave blaga, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev pisno sporočite podjetju TADA d.o.o., da odstopate od pogodbe, in sicer:
* na e-naslov patrizia.ljubljana@gmail.com
* pisno na poštni naslov
* osebno v poslovalnici ( Stari trg 11a, 1000 Ljubljana)
Odstop od pogodbe velja pri nakupu preko spletna trgovine.
Stroške vračila blaga plača kupec. Blago morate vrniti nepoškodovano in neuporabljano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži po pošti ali osebno na naslov:

Trgovina Patrizia
Stari trg 11a
1000 Ljubljana

Priložena mora biti kopija dokumenta, ki dokazuje istovetnost blaga in kupca tega blaga, ki je bil priložen dobavi tega blaga.

TADA d.o.o. kupcu vrne vsa opravljena plačila v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od prejetja sporočila o odstopu pogodbe. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti blaga posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Podjetje zadržuje pravico do zmanjšanega vračila v primeru vračila poškodovanega izdelka ali zavrnitev zahtevka.

NE sprejemamo pošiljk z odkupnino!