Dostava in vračila

STROŠKI POŠILJANJA

SLOVENIJA :
(Pošiljamo z GLS-om)

TRAJANJE:               STROŠKI:
________________________________________

1-3 delovne dni          3,90€

                                   Nad 50€ 
                                   Brezplačna poštnina
________________________________________

 

EVROPA
(Pošiljamo z GLS-om)

TRAJANJE:               STROŠKI:
________________________________________

2-5 delovnih dni         10,00€

                                   Nad 100€ 
                                   Brezplačna poštnina
________________________________________

 

DOSTAVA
Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12h bodo realizirana še isti ali pa najkasneje naslednji delovni dan. Naročila prejeta po 12h bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan.
V primeru, da potrebujete dostavo čim hitreje (Npr.za darilo) nam to dopišite pri oddaji naročila.
Cene blaga navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine. 

Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite najkasneje v roku 1 ure po oddaji naročila po elektronski pošti patrizia.ljubljana@gmail.com. Pridružujemo si pravico do odstopa od izvedbe naročila, v primerih, da naročenih izdelkov ni na zalogi in je pri vnosu zalog prišlo do tehnične ali druge napake.

 

OSEBNI PREVZEM
Vse artikle, ki jih naročite preko naše spletne strani, lahko prevzamete v naši trgovini PATRIZIA, na Starem trg 11a, v Ljubljani. Ko zaključujete z nakupom imate možnost, da se odločite za dostavo preko našega paketnega distributerja ali pa paket osebno prevzamete v naši trgovini.
Vaše naročilo lahko uspešno prevzamete v poslovalnici s predložitvijo potrdila o nakupu, ki ste ga prejeli na email ali pa preko smsa (št.naročila). Naročilo vas bo čakalo 3 delovne dni. V kolikor ga ne prevzamete v roku, bo naročilo stornirano.



REKLAMACIJA IN ZAMENJAVA
Izdelke lahko brez navedenega razloga vrnete v roku 14 dneh od datuma prejema pošiljke, kar pa nam morate sporočiti na naš naslov patrizia.ljubljana@gmail.com ali osebno v poslovalnici. Mi vam bomo poslali Obrazec vračila blaga, ki ga boste nato izpolnili in nam ga poslali skupaj z izdelki. Vračilo kupnine bomo opravili najkasneje v roku 8 dni od prejetja vrnjene pošiljke. Edini strošek, ki ga prevzamete nase, je neposredni strošek vračila blaga. 

Blago morate vrniti nepoškodovano in neuporabljano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži po pošti ali osebno na naslov:
Trgovina Patrizia
Stari trg 11a
1000 Ljubljana
Priložen mora biti Obrazec za vračilo blaga, ki ga dobite na vaš email (Ko nam sporočite vračilo na naš email patrizia.ljubljana@gmail.com.)

Ne sprejemamo pošiljk z odkupnino!
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti blaga posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Podjetje zadržuje pravico do zmanjšanega vračila v primeru vračila poškodovanega izdelka ali zavrnitev zahtevka.

 

Darila ob promocijskih akcijah
Ker radi nagrajujemo svoje zveste obiskovalke, bralke e-novičk in vse, ki nas spremljajo preko ostalih medijev, mnogokrat izvedemo posebne promocijske akcije. Če se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da se mora prav tako vrniti tudi darilce, če pride do vračila artiklov delno ali v celoti, razen če preostala vrednost od nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilce, ali če stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine.
Primer: stranka dobi darilo ob nakupu nad 50 EUR. Njen nakup znaša 57 EUR, ob čemer prejme darilo. Nato želi vrniti izdelek v vrednosti 20 EUR. Skupna vrednost nakupa tako znaša 37 EUR, kar pomeni, da ni upravičena do darilca in ga mora vrniti. V primeru, da se darilo ne vrne, se potem izdelek obračuna po prodajni ceni ali pa odšteje od vračila.
Daril oziroma brezplačnih izdelkov, ki jih stranke dobijo brezplačno ob nakupu, ni možno vrniti, saj jih ne menjujemo in ne vračamo vrednosti takšnega izdelka. 

 

Zaradi higienskih ukrepov za uhane in maske žal ni mogoče vračilo ali zamenjava.


Če opazite napake na vašem kupljenem izdelku, ga takoj reklamirajte. V tem primeru vam bomo poslali Reklamacijski obrazec, ki ga boste nato izpolnili in nam ga poslali skupaj z izdelkom na naš naslov. V roku 8 dni od prejema vaše reklamacije, vam bomo odgovorili o rešitvi reklamacije.

Za reklamacijski razlog se ne štejejo poškodbe pri nošenju in staranju nakita in pa kakršnekoli poškodbe, ki nastanejo zaradi nepravilnega nošenja, pomanjkanja nege, nesreč (praske, udarci, udrtine, zdrobljen ali počen kristal, strgana zapestnica/verižica) in neupoštevanja naših navodil, ki so priložena pri vsakem nakupu nakita.
Prav tako se ne upoštevajo razne spremembe v izgledu in lesku nakita kot posledica učinkovanja raznih slanih in ostalih kemičnih spojin.

 

STVARNA NAPAKA
Napaka je stvarna, kadar:
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, o tem stranko obvestimo v samem postopku).
Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.

 Če ste ob prejemu paketa ugotovili, da je artikel poškodovan ali ima drugo stvarno napako oziroma ste prejeli napačen artikel, nas o tem obvestite na: patrizia.ljubljana@gmail.com.

Po možnosti nam pošljite fotografijo napake, da bomo lahko hitreje obravnavali vašo reklamacijo.
Po e-mailu vam bomo takoj v osmih dneh po njenem prejemu sporočili, kako bomo reklamacijo rešili.

Vračilo artikla v primeru, da vam model ali številka ne usteza:
Vsak artikel, za katerega ste ob prejemu pošiljke ugotovili, da vam model ali številka ne ustreza, lahko pošljete nazaj na naš naslov in poslali vam bomo drug artikel, ki vam ustreza ali pa vam vrnili kupnino.
Strošek poštnine v primeru vračila v tem primeru nosite vi.

Prosimo vas, da nas predhodno o zamenjavi oz. vračilu obvestite po e-mailu na patrizia.ljubljana@gmail.com, zraven pa obvezno pripišite če želite drugi model artikla, velikost ali pa želite kupnino nazaj.

Če želene številke ali artikla več ni na zalogi, si lahko izberete drug artikel ali pa zahtevate, da vam vrnemo kupnino. V tem primeru nam v obvestilu o vračilu obvezno pripišite številko vašega TRR.
Lahko pa vrednost kupnine uporabite kot dobropis za vaše naslednje naročilo na patrizia.si.

 

Naslov za zamenjavo ali vračilo artikla:
Trgovina Patrizia
Stari trg 11a
1000 Ljubljana

 

 

 

Obiščite nas

Delovni čas

Pon-Pet 10.00-19.00
Sobota 10.00-18.00

Naša lokacija

Stari trg 11a, Ljubljana

Navodila za pot